Udělejte si zdravou svačinku

ADVERTS
preprava zásielok z GB do SK
Tablety CGA800
svacinku19. Udělejte si zdravou svačinku
Když máte pauzu v práci, možná byste si něco dali. Nachystejte si doma zdravou svačinku a můžete si být jisti tím, co jíte.
 
20. Ujistěte se, že jsou vaše cíle reálné
Během hubnutí je důležité stanovovat si cíle. Ujistěte se ale, že jsou dosažitelné. Až je splníte, dodají vám motivaci a povzbuzení.
 
21. Udělejte z hubnutí soutěž
Hubnutí může být efektivnější a větší zábavou, když z toho uděláte soutěž. Najděte někoho, kdo má / by mohl mít stejný cíl. Pravidelně (třeba jednou týdně) provádějte měření. Dlouhodobě také stanovte cenu za výhru.
 
22. Zapojte i vaši rodinu
Zapojte i vaši rodinu do aktivit, které vám pomohou zhubnout. Zároveň bude vašim milovaným bližší zdravý styl života. Také můžete společně pracovat na splnění vašich cílů – třeba vařením vhodných jídel, společným cvičením…
 
23. Začněte se snadným cvičením
Pokud se nechcete nechat od cvičení odradit, začnete hodně zvolna. Pamatujte, že když chcete zhubnout, tak běžná cvičení vám mohou pomoci stejně jako ty „profesionálnější“. Začněte s něším bežným a snadnějším.
 
24. Začněte zvolna
Pokud jste nějakou dobu necvičili, nejlepší je začít cvičit hodně zvolna. Jakmile si tělo zvykne, tak pomali přidávejte náročnost.
 
25. Dejte si někdy pálivá jídla
Když jíte pálivá jídla, tak se někdy začnete i potit. Je to tím, že pálivá jídla mohou zrychlovat metabolismus. Pomůže vám to tedy, jak zhubnout.